duminică, 6 iunie 2010

LA POARTA RAIULUI

LA POARTA RAIULUI

Prelucrare după un banc.

În Rai, la Poartă, trei bărbaţi aşteaptă.
Iar Sfîntul Petru, vechi portar în Rai,
La întrebări îi ia şi, după faptă,

Îi bagă-n Rai cu chiu şi-n Iad cu vai !:
«  - De cîte ori ţi-ai înşelat nevasta ? »
Primu-ntrebat : «  - Păi, prin vecini scăpai

De două ori şi-mi pare rău de asta… »
«  - Bine ! În Rai vei fi, dar stai pe-un nor… »
Al doilea : «  - Sfinte, păcătos sînt, basta !,

Am înşelat-o de mai multe ori ! »
«  - Bine ! Te du pe norul tău de vată… »
Al treilea zice : «  - Doar cu ea-n amor ...

N-am înşelat-o, Sfinte, niciodată !
Deci nu sînt păcătos ca ei, să ştii!...”
“ – Tu, marş în Iad! Dispari la Dracu-n plată! –

Bă, noi iertăm păcate, nu prostii ! »

Savin BADEA

La poarta Raiului aşteaptă trei bărbaţi.
Sf. Petru îi ia la întrebări:
- Măi, voi de câte ori v-aţi înşelat nevestele?
Primul zice:
- Eu numai de câteva ori, dar îmi pare rau că am făcut-o...
- Bine, uite, treci pe norişorul ăla şi aşteaptă că o să mergi în Rai.
Al doilea:
- Eu am înşelat-o de foarte multe ori, în rest nu prea am alte păcate.
- Bine, urcă şi tu pe norişor şi aşteaptă.
Al treilea:
- Sfinte Petre, eu nu sunt aşa de păcătos, eu nu mi-am înşelat niciodată nevasta...
- Marş, mă’, de-aici, în Iad cu tine! Hai, dispari!
- De ce? Nu înţeleg de ce ăştia doi ajung în Rai şi eu nu.
- Păi, bă’, aici iertăm păcatele, nu prostia!
Trimis de Mircea CERCELARU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu