UN SECOL DE JOACĂ - GATA! TREBUIE REVOLUŢIONAT ŞI ACEST DOMENIU!
Avioanele - prost concepute - Portanţă minimă; Putere minimă; Complexitate enormă.
Complexitate tehnică periculoasă - risc maxim.
Zborul - o aventură, uneori ultima!
Rachetele Cosmice cu Navete - Joacă de copii!
Elicopterele - o catastrofă! - muşte debile!
OZN-ul - singura altenativă viabilă - în forma sa renumită, aerodina lenticulară sau farfuria zburătoare! Portanţă mare, eficienţă, stabilitate.
Spirala magnetică - cea mai grozavă şi sigură invenţie aviatică!
PRINCIPIILE MINUNILOR ZBURĂTOARE (SF - Ştiinţifice, momentan Fantastice) :
Abţinere mondială de la folosirea ca armă de distrugere individuală sau în masă, în timp de pace şi în timp de război - extrem de periculoasă cu armament la bord - (Tratatul VETO);
Suprafaţă portantă mare;
Mai multe motoare, minim două - cel de ultimă şansă (de avarie), cu aer comprimat la sol;
Mai multe tipuri de motoare - evident, minim două;
Arhitectură: monobloc, modulară (fagure de miere etc.) şi cosmică;
Stabilitate prin tub central şi orificii de stabilitate (cu paraşute de avarie);
Diversitate, ca formă: Aerodine (de exploatare), Aerostate (agrement turistic), Vehicul cosmic (cu 1,2,3 sau mai multe rachete purtătoare); Rotunde (disc, farfurie, castron, exagon, poligon, mono sau multietaj), sferă, minge de rugby etc; Plate (paralelipiped, dreptunghi, patrat, trapez, deltaplan, cu geometrie variabilă, tavă, mono sau multietaj); Cilindrice (trabuc, tandem, tub, tren, spirală etc.); Artistice (contrabas, ţambal, desen artistic, automobil etc. , mai ales pentru aerostatele turistice şi de agrement);
Direcţii de mers derutante (pentru distracţie), foarte mobile - manevrabilitate pe computer;
Viteze de zbor variabile, de la o secundă la alta, la alegere; golurile de aer?, un moft!;
Motoare de înaltă tehnologie, multe inimaginabile încă! Cîteva exemple: spirala magnetică, motorul tornado, motoare obişnuite, turboreactoare, motoare-rachetă, motoare auto; motorul cu aer comprimat la sol etc
Zboruri pe culoare aeriene stricte, dată fiind mobilitatea extrem de mare.
Cu drag, Savin BADEA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu